Υποστήριξη

Η Epsilon Net διαθέτει βραβευμένα τμήματα υποστήριξης για όλα τα προϊόντα της. Η επιτυχημένη πορεία αναδεικνύει την σημασία που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών, αριθμώντας 100 και πλέον άριστα εκπαιδευμένους επαγγελματίες σε όλα τα τμήματα.

Παρέχει επιστημονική υποστήριξη σε όλο το πελατολόγιο της ανεξαρτήτως προϊόντων, μεγέθους και κλάδου. Χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, στηρίζοντας τους καθημερινά και σε κάθε στάδιο της συνεργασίας τους. Επικοινωνήστε τώρα με το τμήμα υποστήριξης για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά την παροχή υπηρεσιών και προγραμμάτων της επιχείρησης σας.

Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης: 
211 500 7077 (Αθήνα & Νότια Ελλάδα) - 2311 99 7777 (Θεσσαλονίκη & Βόρεια Ελλάδα)

Χαρακτηριστικά

Εμπορικές Εφαρμογές

Το τμήμα εξυπηρέτησης και υποστήριξης των εμπορικών εφαρμογών της Epsilon Net διαθέτει εξειδικευμένα στελέχη που καθοδηγούν τους πελάτες προς την βέλτιστη χρήση των εφαρμογών καθώς και στην πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων. Για όλες τις εφαρμογές PYLON θα εξυπηρετηθείτε από επαγγελματίες με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο που θα λύσουν όλες τις απορίες καθοδηγώντας σας, ώστε να μην χάνετε πολύτιμο χρόνο από την εργασία σας. 

Εφαρμογές Μισθοδοσίας – HR

Η Epsilon HR ηγέτης στα προγράμματα μισθοδοσίας και HR παρέχει στους πελάτες της το πληρέστερο, τεχνολογικά και επιστημονικά δίκτυο εξυπηρέτησης πελατών στην αγορά. Προστατεύει και συμβουλεύει τις επιχειρήσεις για οποιαδήποτε νομοθετική αλλαγή πραγματοποιείται. Δρα άμεσα και ενημερώνει πρώτη τις εφαρμογές της προσφέροντας την λύση στο χρήστη από την πρώτη κιόλας ημέρα. 

Φορολογικά & Εργατικά

Η Epsilon Net είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει φορολογική και εργατική υποστήριξη στη χρήση των εφαρμογών της. Με έμπειρα και επιστημονικά καταρτισμένα στελέχη, η Φορολογική Υποστήριξη μπορεί να σταθεί στο πλευρό των σύγχρονων επιχειρήσεων και να δώσει επιστημονική και άμεση λύση σε οποιοδήποτε φορολογικό ή εργατικό ζήτημα αντιμετωπίζουν. Λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 - 19:00 και το Σάββατο 09:00 - 15:00.

Τεχνική Υποστήριξη

Τα εξειδικευμένα στελέχη της Epsilon Net με άριστες τεχνικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν και δίνουν λύσεις σε θέματα, όπως: «Εγκατάσταση Εφαρμογής», «Μεταφορά Δεδομένων», παραμετροποίηση Server - Client κλπ. Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα εως Παρασκευή από τις 09:00 - 19:00 καθώς και το Σάββατο 09:00 - 15:00.

Live Chat Support

Το Live Chat Support είναι ο νέος εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης που μπορεί και απαντά στα ερωτήματά σας με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο και ενώ παράλληλα συνεχίζετε να δουλεύετε στην εφαρμογή. Λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 - 17:00 και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης.

Online Κόμβος Υποστήριξης

To Epsilon Support είναι μία online γνωσιακή βάση δεδομένων με αναρτημένες οδηγίες χρήσης και διαδικασίες ανά εφαρμογή, στην οποία έχει την δυνατότητα πρόσβασης ο κάθε πελάτης έτσι ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις δυνατότητες των εφαρμογών, να βρει έτοιμες απαντήσεις, συχνά θέματα και tips κλπ, διαθέσιμα όλο το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο!

Online Εκπαιδεύσεις

Κάθε μήνα ή και σε πιο τακτά διαστήματα (ανάλογα με την περίοδο) πραγματοποιούνται online εκπαιδεύσεις στη χρήση των εφαρμογών μέσω ειδικού σύγχρονου λογισμικού που καθιστά δυνατή τη συμμετοχή ακόμα και μέσα από κινητά! Τα τμήματα είναι διαχωρισμένα σε 3 επίπεδα (αρχάριοι - advanced - εξειδικευμένα θέματα) και οι συμμετέχοντες μπορούν κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων να υποβάλλουν τις δικές τους ερωτήσεις / απορίες. Οι απομακρυσμένες εκπαιδεύσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και κόστος καθώς δεν απαιτούν τη φυσική παρουσία και μετάβαση στο χώρο εκπαίδευσης.

Feedback support

Σε όλες τις εφαρμογές μας υπάρχει ενσωματωμένη η δυνατότητα γρήγορης και εύκολης αποστολής παρατηρήσεων ηλεκτρονικά. Οι παρατηρήσεις αυτές μεταφέρονται αυτόματα σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, αξιολογούνται και αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους απαντώνται μία προς μία γραπτώς και σε λιγότερο από 48 ώρες. Έτσι οι πελάτες μας συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων μας.

Epsilon Remote Support

Οι εφαρμογές μας έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης του Τμήματος Υποστήριξης με τον υπολογιστή του πελάτη. Έτσι, μπορούμε πιο εύκολα να εξυπηρετήσουμε ακόμα και για τα πιο σύνθετα προβλήματα, χωρίς να απαιτούνται από τον πελάτη γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Η σύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την έγκριση και κατά τη βούληση του πελάτη.

After-sales

Μετά την πώληση και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γίνεται επικοινωνία από το Τμήμα Υποστήριξης με τον πελάτη, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η εύρυθμη λειτουργία των εφαρμογών και εάν έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες και οι προσδοκίες του.

On-site support

Φυσική παρουσία εξειδικευμένου στελέχους του τμήματος Υποστήριξης στον χώρο του πελάτη με σκοπό την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την διενέργεια εκπαίδευσης δια ζώσης και την καταγραφή πιο σύνθετων αναγκών.