Στέλεχος Υποστήριξης

Η iQom, θυγατρική του ομίλου Epsilon Net Group Of Companies,εξειδικεύεται στην ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού λιανικού εμπορίου (retail software) και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων ελληνικών εταιρειών πληροφορικής, ενώ είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον τομέα της με περισσότερους από 400 συνεργάτες πανελλαδικά που δραστηριοποιούνται στην προώθηση και υποστήριξη των προϊόντων λογισμικού της εταιρείας.



Αρμοδιότητες:

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών με στόχο την ενημέρωση & επίλυση θεμάτων που προκύπτουν, και άπτονται των εγκατεστημένων εφαρμογών και τρόπου λειτουργίας.
  • Παραμετροποίηση και εγκατάσταση των εφαρμογών της εταιρείας, καθώς και λογισμικό τρίτων, με σκοπό την δημιουργία λειτουργικού και εύχρηστου περιβάλλοντος στους τελικούς χρήστες.
  • Διαχείριση ερωτημάτων πελατών σχετικά με τη χρήση των εφαρμογών
  • Καθοδήγηση πελατών και συνεργατών προς τις βέλτιστες πρακτικές
  • Ενεργή συμμετοχή στον κύκλο παραγωγής εφαρμογής και εξέλιξης εφαρμογών
  • Συμμετοχή σε ομαδικά project με τελικό στόχο την ακριβή και έγκαιρη παράδοση έργου
  • Διατήρηση σχέσεων με πελάτες και συνεργάτες, αναπτύσσοντας ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα



Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ πληροφορικής
  • Καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών, περιφερειακών συσκευών και βασική γνώση δικτυακών υποδομών
  • Συνέπεια, συνεργατικότητα, άριστες ικανότητες επικοινωνίας
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Προϋπηρεσία στο πεδίο της λιανικής πώλησης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία, και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Προϋπηρεσία σε θέσεις υποστήριξης πελατών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγράμματος, παρέχοντας λύσεις οριζόμενες από τεχνικές προδιαγραφές



Παροχές:

  • Διαρκή εξέλιξη και εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών

Η αγγελία δεν είναι πλέον διαθέσιμη!