Υποστήριξη

Η Υποστήριξη γράφεται με...Epsilon! Η μοναδική εταιρεία πληροφορικής που βραβεύεται για τρία χρόνια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών και ήταν φιναλίστ σε άλλες 5 κατηγορίες στο ίδιο διάστημα. 

Η συγκεκριμένη βράβευση αποτελεί επιβεβαίωση και αναγνώριση της επιστημονικής υποστήριξης που παρέχεται από την Epsilon Net προς όλο το πελατολόγιό της, τόσο για την ποιότητα υπηρεσιών της όσο και για το πλήθος καινοτόμων λύσεων που παρέχει.

 

Χαρακτηριστικά

Τηλεφωνικό Κέντρο Φορολογικής Υποστήριξης

Η Epsilon Net είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει φορολογική και εργατική υποστήριξη στη χρήση των εφαρμογών της. Με έμπειρα και επιστημονικά καταρτισμένα στελέχη, η Φορολογική Υποστήριξη μπορεί να σταθεί στο πλευρό των σύγχρονων επιχειρήσεων και να δώσει επιστημονική και άμεση λύση σε οποιοδήποτε φορολογικό ή εργατικό ζήτημα αντιμετωπίζουν. Λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 - 21:00 και το Σάββατο 09:00 - 14:00.

Τηλεφωνικό Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης

Τα εξειδικευμένα στελέχη της Epsilon Net με άριστες τεχνικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν και δίνουν λύσεις σε θέματα, όπως: «Εγκατάσταση Εφαρμογής», «Μεταφορά Δεδομένων», παραμετροποίηση Server - Client κλπ. Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης λειτουργεί Δευτέρα εως Παρασκευή από τις 09:00 - 21:00 καθώς και το Σάββατο 09:00 - 14:00

Live Chat Support

Το Live Chat Support είναι ο νέος εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας με το Τμήμα Υποστήριξης που μπορεί και απαντά στα ερωτήματά σας με μεγαλύτερη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, χωρίς αναμονή στο τηλέφωνο και ενώ παράλληλα συνεχίζετε να δουλεύετε στην εφαρμογή. Λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 09:00 - 17:00 και παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους πελάτες με ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης.

Online Κόμβος Υποστήριξης

To Epsilon Support είναι μία online γνωσιακή βάση δεδομένων με αναρτημένες οδηγίες χρήσης και διαδικασίες ανά εφαρμογή, στην οποία έχει την δυνατότητα πρόσβασης ο κάθε πελάτης έτσι ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις δυνατότητες των εφαρμογών, να βρει έτοιμες απαντήσεις, συχνά θέματα και tips κλπ, διαθέσιμα όλο το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο!

Online Εκπαιδεύσεις

Κάθε μήνα ή και σε πιο τακτά διαστήματα (ανάλογα με την περίοδο) πραγματοποιούνται online εκπαιδεύσεις στη χρήση των εφαρμογών μέσω ειδικού σύγχρονου λογισμικού που καθιστά δυνατή τη συμμετοχή ακόμα και μέσα από κινητά! Τα τμήματα είναι διαχωρισμένα σε 3 επίπεδα (αρχάριοι - advanced - εξειδικευμένα θέματα) και οι συμμετέχοντες μπορούν κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων να υποβάλλουν τις δικές τους ερωτήσεις / απορίες. Οι απομακρυσμένες εκπαιδεύσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και κόστος καθώς δεν απαιτούν τη φυσική παρουσία και μετάβαση στο χώρο εκπαίδευσης.

Feedback support

Σε όλες τις εφαρμογές μας υπάρχει ενσωματωμένη η δυνατότητα γρήγορης και εύκολης αποστολής παρατηρήσεων ηλεκτρονικά. Οι παρατηρήσεις αυτές μεταφέρονται αυτόματα σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, αξιολογούνται και αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους απαντώνται μία προς μία γραπτώς και σε λιγότερο από 48 ώρες. Έτσι οι πελάτες μας συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη και βελτίωση των προϊόντων μας.

Epsilon Remote Support

Οι εφαρμογές μας έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης του Τμήματος Υποστήριξης με τον υπολογιστή του πελάτη. Έτσι, μπορούμε πιο εύκολα να εξυπηρετήσουμε ακόμα και για τα πιο σύνθετα προβλήματα, χωρίς να απαιτούνται από τον πελάτη γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Η σύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την έγκριση και κατά τη βούληση του πελάτη.

After-sales

Μετά την πώληση και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γίνεται επικοινωνία από το Τμήμα Υποστήριξης με τον πελάτη, έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η εύρυθμη λειτουργία των εφαρμογών και έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες και προσδοκίες του.

On-site support

Φυσικής παρουσία εξειδικευμένου στελέχους του τμήματος Υποστήριξης στον χώρο του πελάτη με σκοπό την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την διενέργεια εκπαίδευσης δια ζώσης και την καταγραφή πιο σύνθετων αναγκών.