Η EPSILON NET A.E είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει και για φέτος την πρόκρισή της, ανάμεσα στις φιναλίστ εταιρίες των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2012 που τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και του Συλλόγου Ελλήνων Βιομηχάνων (Σ.Ε.Β).
Πιο συγκεκριμένα η Epsilon Net προκρίθηκε στον τελική φάση των ακόλουθων 4 κατηγοριών και αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική εταιρεία πληροφορικής που για 2η συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών:
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
- Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
- Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Μεγάλης Εταιρείας - Βασιλική Αναγνώστου Γενική Διεύθυνση Epsilon Software – Network
- Επαγγελματίας της Χρονιάς: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – Μίλτος Βαφειάδης Διεύθυνση Υποστήριξης
Η συγκεκριμένη αυτή πρόκριση αποτελεί για άλλη μια φορά, επιβεβαίωση και αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της εταιρίας, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών Επιστημονική Υποστήριξη προς όλους τους πελάτες της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Epsilon Net έχει τιμηθεί με πολλά και σημαντικά βραβεία, σε πανελλαδικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο τόσο για την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, όσο και για την καινοτομία που διακρίνει τις δραστηριότητές της.
Η Epsilon Net συγχαίρει όλους όσους προκρίθηκαν στην τελική φάση της διοργάνωσης και τους εύχεται καλή επιτυχία.
Η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012 στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών.
Για περισσότερες πληροφορίες www.customerservice.gr και www.e-forologia.gr