v17.2.0 (08-02-17) - Νέα e-Υπηρεσία Ε.Φ.Κ.Α.

Αφορά τα προϊόντα

Tax System 5 Tax System 5 Estate

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως η έκδοση 17.2.0 του προγράμματος TaxSystem είναι διαθέσιμη προς αναβάθμιση. Η αναβάθμιση του λογισμικού περιλαμβάνει τις παρακάτω προσθήκες / βελτιώσεις:

ΝΕΑ e-ΥΠΗΡΕΣΙΑ «Ε.Φ.Κ.Α.»

Έχει προστεθεί νέα επιλογή σύνδεσης «e-Υπηρεσίες > Ε.Φ.Κ.Α.». Μέσα από την νέα υπηρεσία δίνεται η δυνατότητα στον Υπόχρεο να λάβει τα ειδοποιητήρια εισφορών του, καθώς και να δει τα ατομικά στοιχεία που είναι καταχωρημένα στο Μητρώο του Ε.Φ.Κ.Α.. Οι διαθέσιμες επιλογές σύνδεσης μέσα από το μενού του Ε.Φ.Κ.Α. είναι οι εξής :
•    Αρχική Σελίδα
•    Ατομικά Στοιχεία
•    Ειδοποιητήρια Εισφορών

ΝΕΑ ΦΟΡΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ

Επιλέγοντας από το «Κεντρικό Μενού > Internet > Αποστολή Παρατηρήσεων», εμφανίζεται νέα φόρμα αποστολής Παρατηρήσεων, όπου δίνεται πλέον η δυνατότητα στον χρήστη  να κατηγοριοποιήσει το αίτημα του σε Πρόταση Βελτίωσης, Πρόβλημα με την εφαρμογή, Απορία / Ερώτηση ή Επιβράβευση. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επισύναψης αρχείου αποστολής. Τέλος κατά την ολοκλήρωση της αποστολής ο χρήστης λαμβάνει αυτόματα «Κωδικό αναφοράς θέματος».

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ

•    Διάθεση εντύπου Intrastat στο Οικ. Έτος 2017 με ταυτόχρονη ενσωμάτωση της Ονοματολογίας του για την χρήση του 2017. Τα έντυπα Intrastat Αποστολής και Άφιξης είναι διαθέσιμα προς δημιουργία μέσα από την κατηγορία «Έντυπα Φ.Π.Α.».
•    Προσθήκη νέας e-Υπηρεσίας «Διάφορα > GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ / Λήψη Παραστατικών». Μέσα από την νέα υπηρεσία δίνεται η δυνατότητα στον Υπόχρεο να λάβει τα παραστατικά για τις δηλώσεις Ο.Σ.Δ.Ε..
•    Προσθήκη ελέγχου δεδομένων καταχώρησης του εντύπου «Δήλωση Αποθεμάτων Μετάταξης». Πραγματοποιείται έλεγχος ορθότητας των δεδομένων καταχώρησης βάσει των οδηγιών συμπλήρωσης του εντύπου.
•    Δυνατότητα εξαγωγής των grid του Ημερολογίου Υπόχρεων σε Excel. Μέσα από το Μενού του «Ημερολογίου Υπόχρεων» επιλέγοντας το κουμπί «Εξαγωγή σε Excel» πραγματοποιείται εξαγωγή των δεδομένων του επιλεγμένου grid σε μορφή excel.
•    Προσθήκη δικαιώματος αναβάθμισης. Στην Διαχείριση Χρηστών στην κατηγορία «Βοηθητικές Εργασίες» προστέθηκε το δικαίωμα «Αναβάθμιση Εφαρμογής», το οποίο με το update δόθηκε μόνο στον χρήστη Admin.
•    Ενεργοποίηση εκ νέου του Live Chat Support. Δίνεται ξανά η δυνατότητα επικοινωνίας με το τμήμα της Υποστήριξης μέσα από την επιλογή «Live Chat Support».